POM West-Vlaanderen pakt uit met een nieuw grensoverschrijdend project voor startende en groeiende bedrijven. Eind januari 2017 werd het officiële startschot gegeven van een nieuw Europees project PROGRES waarbij verschillende organisaties uit Vlaanderen, Frankrijk en Wallonië gedurende 4 jaar zullen samenwerken om het concurrentievermogen van pré-starters, starters, KMO’s en spinoffs in de grensregio te versterken.
Ik mocht hiervoor hun huisstijl en logo ontwerpen, met daar aan gekoppeld hun website en allerlei afgeleiden, iconen, advertenties, infographics en folders. De briefing was een sobere, minimalistische en strakke stijl, maar toch aantrekkelijk voor een jong, dynamisch en veeleisend publiek.
Het logo “Ik ben Pro…” / “Je suis PRO…” straalt positivisme en kracht uit en past ook helemaal in de tijdsgeest van samen ervoor gaan en samen kunnen we alles aan….
Ik ben… pro innovatie, pro vooruitgang, pro creativiteit, pro inspiratie, pro groei, pro communicatie. Heel fijn om hieraan te mogen meewerken.
POM West-Vlaanderen
juni 2017
Branding, Webdesign, logo